вівторок, 26 листопада 2019 р.

ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ


Група: 18
Курс: другий
Урок проводить майстер в/н: Л.А. Пуюл
Тема програми № 10: Освоєння різних видів фотозйомки.
Тема уроку № 5: Репортажна фотозйомка.    
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА МЕТА:

Навчальна мета: Ознайомити учнів з методами та прийомами проведення репортажної фотозйомки.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до обладнання і майна училища.
Розвиваюча мета: Розвивати професійне мислення.
Матеріально-технічне і дидактичне оснащення уроку: комп’ютерний клас, матеріали письмового інструктування у вигляді електронної презентації, електронний кросворд та презентація для актуалізації опорних знань учнів, електронні презентації для закріплення нового матеріалу та для проведення сміхотерапії на уроці.
Методична мета уроку: Застосування інтерактивних методів навчання та наочних засобів при вивченні та закріпленні навчального матеріалу для формування професійних компетентностей успішного фотографа.
 
ХІД УРОКУ
1.  Організаційна частина – 2 хвилин:
1.1.            Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
1.2.            Перевірка наявності учнів.
1.3.            Перевірка готовності робочих місць до початку уроку.
2.  Вступний інструктаж – 48 хвилин:
2.1.        Повідомлення теми та мети уроку.
2.1.      Актуалізація опорних знань учнів:
2.1.1.      розв’язування кросворду (2 варіанти): 



Перелік питань до кросворду: 
1.      Проміжок часу, необхідний камері для експозиції; час, протягом якого світло впливає на світлочутливий матеріал (витримка).
2.      Побудова художнього твору, яка обумовлена його змістом, призначенням і характером (композиція).
3.      Наводка оптичного блоку об’єктива для отримання чіткого фотографічного зображення (фокусування).
4.      Пристрій об’єктива фотокамери у вигляді керованої перегородки, який дозволяє регулювати отвір, через який світло потрапляє в об'єктив (діафрагма).
5.      Прилад, який відповідає за синхронну роботу кнопки спуску затвору та спалахів (синхронізатор).
6.      Насадка на джерело світла (спалаху), призначена для створення м'якого розсіяного освітлення без різких відблисків (софтбокс).
7.      Переносна опора для оптичних приладів (фото-, відео-, кінокамер і т. д.) (штатив).
8.      Прилад для фіксації оптичного зображення на спеціальному носії (фотокамера).
9.      Деталь фотокамери, яка знаходиться перед світлочутливим елементом, відкривається під час натискання кнопки спуску та регулюється витримкою (затвор).
10.  За допомогою правила … на фотозображенні головний об’єкт фотозйомки займає 2/3 кадру (третин).

2.1.2.      визначення правил композиції, які використані для створення фотозображень і аналіз помилок, якщо такі присутні та методи їх усунення (електронна презентація додається):

https://drive.google.com/open?id=1b4y9LhYmbcUBVtoqJCkTAEcwgnjWFnwj

2.2.            Пояснення нового матеріалу використовуючи електронну презентацію:

https://drive.google.com/open?id=1BHiCNL3iNtbQL_97udhGUdf0hZ1fqgLB
 
2.2.1.      ознайомлення з видами репортажної фотозйомки;
2.2.2.      вивчення методів та прийомів проведення репортажної фотозйомки;
2.2.3.      вивчення правил кадрування при зйомці;
2.2.4.      використання презентації невдалих фото для сміхотерапії на уроці;

https://drive.google.com/open?id=1dGFf_BtJ5YiWelPbvqMc4zlG9kgHaR7A

2.2.5.      ознайомлення з додатковими пристосуваннями під час проведення даного виду фотозйомки;
2.2.6.      вивчення прийомів репортажної фотозйомки, використовуючи схематичні зображення.





2.3.      Закріплення нового матеріалу у вигляді аналізу поданих фотозображень (електронна презентація додається).

https://drive.google.com/open?id=1wJw6irdoUFk22mN3OMPnlZzQjH8CUDjq

2.4.      Видача практичних завдань.
2.5.      Доведення до учнів норм часу та критерій оцінювання при виконанні практичної роботи.
2.6.      Пояснення вимог з ОП.
3.  Поточний інструктаж – 5 годин:
3.1.      Організація робочого місця.
3.2.      Самостійна робота учнів:
3.2.1.     робота з матеріалами письмового інструктування;
3.2.2.     виконання практичної роботи по проведенні репортажної фотозйомки;
3.2.3.     обробка відзнятих фотозображень;
3.2.4.     удосконалення процесу зйомки та прийомів фотографування.
3.3.      Цільові обходи робочих місць майстром в/н:
3.3.1.     контроль за індивідуальною діяльністю учнів;
3.3.2.     контроль за виконанням вимог охорони праці;
3.3.3.     індивідуальний інструктаж на робочому місці;
3.3.4.     видача додаткових завдань найбільш встигаючим учням.
3.4.      Прийом та оцінювання виконаної практичної роботи.
4.       Заключний інструктаж – 10 хвилин:
4.1.      Підведення підсумків уроку.
4.2.      Повідомлення балів учням. Обговорення допущених помилок та методи їх усунення.
4.3.      Повідомлення домашнього завдання.
4.4.      Прибирання робочих місць і навчального кабінету.
Майстер в/н:                                                 Л.А. Пуюл

Немає коментарів:

Дописати коментар